Kuuntelen täällä kotona musaa aika kovalla, koska olen yksinään. Tai veli on alakerrassa, mutta ei se tätä sinne kuule:

Stella-Korkokengät

Mun singstar bravuuri. Ihanat sanat.

Sondea ikävä. Se on siellä kesätyöpaikassa. Haluisin, että se tulis tänne, ja me naurettais ja itkettäis yhdessä. Mut mä nään sen vasta perjantaina. Nyyh.

Mä olenkin ollut tänään puuhakas. Jo puol kymmenen aikaan ylös! Kävin tänään n. 50 min lenkillä, ja kohta ajattelin ruveta siivoamaan kun äipällä on huomenna kynttiläkutsut.

Väsyttää. Minkähän takia lomalla väsyttää koko ajan niin hemputisti? Toisaalta mä kampesin itseni ylös jo ennen kymmentä, mikä on suoritus sinänsä.

Nyt soi:

Blue, One love

Sorry seems to be the hardest word

"What do I say when it´s all over? Sorry seems to be the hardest word."

You make me wanna

Blue on vaan niin ihana. <3 :)

 

Joo, pitäis vissiin ihan niinku OIKEESTI nostaa pehva penkistä ja mennä siivoamaan. Äiti sano, ettei mitään ressiä, enkä otakkaan. On kiva siivota yksin. Mutta se aloittaminen on aina niin kamalan vaikeaa.