Rakkaalta äidiltäni sain sähköpostiini tarinan, johon kerättiin nimiä. Lisäsin siihen nimeni.

Halusin kuitenkin jakaa itse tarinan kanssanne, sillä se sai minut itkemään. Miten niin voi tapahtua joka päivä, joka puolella maailmaa? Ja sitten viaton kärsii perheineen. Kysyn vaan:

Mitä jos miettisit kaksi kertaa, ennen kuin menet rattiin humalassa?

Subject: Menin juhliin

(Äidit rattijuoppoja vastaan)

Menin juhliin ja muistan mitä
sanoit.
Sanoit, että en joisi Äiti,
Joten otin spritea sen
sijaan.

Tunsin itseni ylpeäksi.
Niinkuin sanoit tuntevani
siitä,
Etten juo ja aja,
vaikka jotkut kaverit sanoisivat,
että
pitäisi.

Tein terveellisen valinnan
Ja neuvosi oli
oikea.
Juhlat viimein loppui
Ja nuoret ajoivat pois näkyvistä.


Menin autooni,
Varmana siitä,
Että pääsisin kotiin yhtenä
palasena.
En ikinä tiennyt mitä oli tulossa, Äiti.
Jotain mitä odotin
vähiten.

Nyt makaan jalkakäytävällä,
Ja kuulin kun poliisimies
sanoi,
Nuori joka aiheutti tämän kolarin oli humalassa.
Äiti, hänen
äänensä kuulostaa kaukaiselta.

Oma vereni ympäröi minua,
Kun
yritin kovin olla itkemättä,
Kuulin kun lääkemies sanoi,
Tämä tyttö
tulee kuolemaan.

Olen varma, että tyyppi ei tiennyt mitä oli
tekemässä.
Sillä aikaa kun hän ajoi huumassaan.
Koska hän valitsi
juoda ja ajaa
Nyt minun pitää kuolla.

Joten miksi ihmiset tekevät
sitä, äiti?
Tietäen, että se pilaa elämiä.
Ja nyt kipu viiltää
minua,
Kuten sata puukottavaa veistä.

Jonkun olisi pitänyt opettaa
hänelle,
Että on väärin juoda ja ajaa.
Ehkä jos hänen vanhempansa
olisivat,
Olisin vielä elossa.

Hengitykseni hidastuu, äiti

Minua alkaa pelottaa.
Nämä ovat viime hetkeni
Ja en ole
valmistautunut yhtään.
Toivoisin, että voisit pidellä minua Äiti.
Kun
makaan tässä ja kuolen.
Toivoisin että voisin sanoa,
'Rakastan sinua,
Äiti'
Joten rakastan sinua ja hyvästi.

Omistan tuon äidilleni, joka on aina tukenut minua ja unelmia

*rutistus, ja toinenkin*

*suukko*

*kyynel*

Toinen tarina, joka sai minut itkemään vuolaana on tämä:

Tyttö ja poika ajavat moottoripyörällä 160 km/h.
"Pysäytä!Mua pelottaa!" sanoo tyttö.
"En, tää on hauskaa!" poika vastaa.
"Ole kiltti..." tyttö pyytää.
"Ok" sanoo poika, "Mutta sano mulle että rakastat mua!"
"All right. Rakastan sua. Pysäytä!"
"Halaa mua!"
*tyttö halaa poikaa*
Poika:" Otat tän mun kypärän pois ja laitat päähän..."
Seuraavana päivänä lehdessä: "Poika kuoli moottoripyöräonnettomuudessa, tyttö on hengissä."
Poika oli tajunnut, että jarrut eivät toimi, mutta ei halunuut kertoa tytölle. Hän halusi, että tyttö sanoisi rakastavansa häntä, ja halaisi häntä, vielä viimeisen kerran... ja pelasti tytön hengen antamalla hänelle kypäränsä.

Muistakaa sanoa, että välitätte. Se ei ole teiltä pois. Ja kukaan ei tiedä, milloin sen rakkaan menettää.

Rakkautta kaikille,

Loverlyn