Mua harmittaa oikeasti nyt tosi paljon. Mumpsu haluaisi, et mä jäisin ja mulla on niin kamalan syyllinen olo, kun olen lähdössä. Itse en tiedä mitä haluan...! Vatsa on sekaisin, ja luulen, et multa alkaa tulla verta nenästä, mutta toisaalta olis ihanaa jäädä... Sit kun soitin äidille, et haluaako se lettuja niin se onkin jo tulossa, vaikka puhuttiin, et se tulee myöhemmin. Mulle tuli viel kamalampi olo, kun ajattelin, et mumpsu luulee, et tahdon mahd. nopeesti pois. 

 

Nyt mulla on ihan kamala olo.

 

Joka tapauksessa taidan mennä kotiin, koska musta lauantaina on ihanaa olla perheen kanssa.

 

Silti on kamala olo ja syyllinen. Vaikkei mumpsu syyllistä. Mulla vaan on niin hemmetin haavoittuva omatunto. Aaght.

 

Niinkuin iskä aina sanoo: Kaikkia ei voi miellyttää.

Voi kun kaikki olisi helpompaa.