Sinulle. Ymmärrät kyllä.
Olet minulle kamalan tärkeä ja rakas.
Niin kuin päiväkirjaani kirjoitin:
2.9.2009
"...meillä oli äidin kanssa tosi hauskaa tänään. Musta on niin kivaa käydä sen kanssa esim. shoppaamassa. Ei tule riitoja, eikä mitään....se on mun tärkein tukipilari."




Kommentit