Sinulle. Ymmärrät kyllä.

 

Olet minulle kamalan tärkeä ja rakas.

Niin kuin päiväkirjaani kirjoitin:

2.9.2009

"...meillä oli äidin kanssa tosi hauskaa tänään. Musta on niin kivaa käydä sen kanssa esim. shoppaamassa. Ei tule riitoja, eikä mitään....se on mun tärkein tukipilari."