Enpä ole kerennyt kirjoittaa ollenkaan... Olen ollut aina niin väsynyt, kun olisi ollut aikaa. Ollaan käyty Särkänniemessä, Lappeenrannassa, shoppaamassa, yms.

Kauheeta miten loma on menny nopeesti. Ens viikon torstaina sitä jo ollaan koulussa penkkiä kuluttamassa. Ristiriitaisia tunteita. Kiva mennä kouluun, näkee kavereita ja tulee joku rytmi elämään. Toisaalta olis kiva jatkaa lomaa pidempään.

Tänään mennään Repovedelle katselemaan luontoa ja mä jopa ehkä uskallan kävellä sen hiton korkean riippusillan yli. Uskalsin tosin mennä viime vuonnakin, mutta kyllä se oli työn ja tuskan takana, koska mulla on korkeanpaikan kammo. Mä vihaan kamalasti kaikkea mikä menee korkealle. Siksi voi kuvitella, miksi en käy maailmanpyörässä.... :S

Ärsyttää kamalasti kun en pääse ees uimaan.. Mutta nyt mä taidan lähteä tästä katselemaan muita sivuja.

Tsau.