On se kummallinen tuo ilmastonmuutos, kun rupeaa COLAA satamaan niskaan.. Hmm... Joku ajattelee, että MITÄ TOI NYT TAASEN SEKOILEE, mutta niin mulle kävi tänään. No niin, tässäpä tarina:

Kävelin Sonden kanssa ihan normaalisti kohti meidän taloa, aurinko paistoi, linnut lauloivat, yms, yms.. Ja sitten se tapahtui, olin ihan colassa.

No armas ystäväni Sonde heitti colaa päälleni. Kiitos. Kun pääsin kotiin, menin suihkuun, sillä mun käteen ja poskeen jäi käsi kii jos koski. :D No joo, oli se loppujen lopuks ihan... raikastavaa. Mut en tota khyll suosittele kelleen, paitsi jos haluu olla tahmea. Ymm.

Sonde vissiin tykkää muutenkin leikkii tolla colal.. Kun oltiin kyläl nii se vaan otti colaa, purskahti nauruun, ja colat vaan lens katuun. Meil oli TOOOSI hauskaa. ;DD

Nytkin Sonde tossa katselee kun mä kirjoitan ja hihittelee. "HihhihHII!" Silleen hauskasti. :) Ja sit se on huolissaan, kun mä olen hieman suunnitellut sen tulevaisuutta.. Siis poikarintamalla. Mut ei siitä sen enempää, kun se puhkuu tossa vieressä.

 

Tälläistä tänään.

Heido vaan kaikille, muistakaa nauraa.

Hei, haluaako Sonde kommentoida??

Sonde: joo tota nii.. en voinu vastustaa siin cola jutussa.. :D oli iha pakko ja Crizyn ilme oli näkemisen arvone :DD JA SUN EI TARVII NAITTAA MUA SILLE JÄTKÄLLE! -.-' :P Sonde kiittää ja kuittaa. moro

 

 

Tjoo-o. ;)