No terve vaan sullekkin. Just niin tekopirteellä "kaikki on hyvin"-äänellä. Aaght. Olis tehny miel ottaa Sonden vesipullo ja heittää sen vedet sun päälle. Sen sijaan sanoin "moi" ja hymyilin. Joo, onhan sekin tapa suhtautua... Voi vitsi kun voisin saada sut jotenkin ärtymään. Tai tiedänhän mä miten. Mutta sitten mä saattaisin menettää mulle tärkeän ihmisen. Mä en tahtoisi, että tää päättyisi niin. Koska lopulta se toinen voittaisi. Mulla ei enää olisi sua. Sulla ei enää olisi mua.

Hyvinhän sä näytät pärjäävän. Otti kuitenkin NIIN päähän, kun ne toiset haukkui sua. Ja mun toistakin ystävää. Mikä oikeus niillä oli siihen? Kun ne ei ees tunne sua. Mä vihaan sitä. Mutta niin. Sellaista se elämä on.

 

Ensimmäinen koulupäivä on nyt sitten lusittu. Oli ihan kivaa. Lukuun ottamatta nyt noita muutamia hetkiä kun teki mieli suuttua oikein kunnolla.

 

Ja kieltämättä, on tänään ollut hauskojakin hetkiä. Esimerkiksi erään vihollisen näkeminen rastoissa. Repesin IHAN totaalisesti. Pienet ne huvit on, mutta huvit kuitenkin. ;))

 

Oikein ihanaa päivänjatkoa kaikille.

Rakastakaa ja välittäkää.

Kiitos.