Menin teille, silitin koiraa, hymyilin. Sitten näin sut.

Uni oli niin... todellinen. Mutta ei se ollut painajainen.

Mä vaan hymyilin sulle ja jatkoin koiran silittämistä. Sitten mä vaan lähdin.

Onneksi sä oot nyt tarpeeksi kaukana. Miksi sä et voisi jäädä sinne? Unelmien täyttymys. Tosin veisit sen tärkeimmän multa lopullisesti. Palanen mun pikkuruista nuhjuista sydäntä, jota on revitty joka suunnasta. Mutta mä olen koonnut sen aina uudelleen kasaan. Enkä mä koskaan ole tuntenut paremmin. Olo on niin kevyt, että vois lentää. Ja tekee mieli kiljua. Hymyillä sulle päin naamaa ja huutaa sun korvaan, että katsos, et saanutkaan mua murtumaan. HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Sait jo osan siitä, mitä ansaitset.

Mutta vielä joskus nähdään, kumpi meistä kasvaa vahvimmaksi, kellä on vielä ihana tulevaisuus. Sä olet elänyt sen jo.

 

Skool sille.