Vaikken sitä sulle myönnäkkään, mua jännittää. Pelottaa. Kai sä sen näätkin, vaikka yritän uskotella muuta. Sä näet, että mun sisällä kytee pelko sun menettämisestä, jännitys tulla teille taas. Mutta kaipa mun on se tehtävä, jotta voisin taas olla kokonainen. Mä tiedän, etten ehkä kestä sitä, ja se sapettaa. Munhan piti olla vahva, kestää mitä vain. Mutta niin... Teidän, että voin murtua pieniin palasiin. Kohta vuosi.

Suomennos tästä biisistä. Kuvaa aika hyvin.

En ole valmis olemaan ystävällinen

kertosäe:
Antaa anteeksi, kuulostaa hyvältä
Unohtaa, en ole varma pystynkö
He sanoivat että aika parantaa kaiken
Mutta odotan yhä

Olen selvinnyt, epäilyksellä
Ei ole mitään jäljellä jotta voisin hoksata
Olen maksanut hinnan, ja jatkan maksamista

kertosäe2:
En ole valmis olemaan ystävällinen
En ole valmis perääntymään
Olen yhä vihainen kuin helvetti
Eikä minulla ole aikaa
Mennä ympäri ja ympäri ja ympäri
On liian myöhäistä tehdä se oikein
En varmaan tekisikään vaikka voisin
Koska olen vihainen kuin helvetti
En voi tuoda itseäni tekemään sitä
Sinä luulet että minun pitäisi

Tiedän että sanoit
Mikset vain voi päästä yli siitä
Se käänsi koko maailmani ympäri
Ja tavallaan pidän siitä

Petasin sänkyni, ja nukuin kuin vauva
Ilman katumusta ja en välitä sanoa
Se on surullinen, surullinen tarina
Se että äiti opettaa tytärtään
Että hänen kuuluu vihata täysin tuntematonta
Ja kuinka maailmassa
Voivat sanat jotka sanon
Lähettää jonkun reunan yli
Että he kirjoitavat minulle kirjeen
Sanoen että minun on parempi olla hiljaa ja laulaa
Tai elämäni on ohitse