Tiedättekö sen tunteen, kun olis niin paljon sanottavaa, muttei voi sanoa sitä ääneen?

Mulla olis niin paljon sanottavaa mun tädille, mutten voi sanoa, se loukkaantuisi. Mähän olen vasta lapsi.

Se ei ymmärrä, miten muhun sattuu, kun se ei vaivaudu kirjoittamaan tai lähettämään korttia nimipäivänä. Mulla on tulossa rippijuhlat, ja se on mun kummi. Luultavasti se ei tule jonkun tosi huonon tekosyyn varjolla.

Mun pitäisi vaan ymmärtää. Sillä on vaikeaa olla siellä Englannissa. Mutta kun ei kiinnosta.. minkään vertaa. Mulla on ollut ikävä sitä, ja sitä aikaa, kun se lakkasi mun kynnet ja meikkasi mut hienoksi. Ennen mun serkun syntymää.

Ja nyt mua itkettää.

Mä olen aina puolustanut sitä, odottanut ja ollut kärsivällinen. Mutta aina mä saan pettyä. Mutta enhän mä voi ymmärtää. Mä olen vasta lapsi. Ja kun sillä on NIIN vaikeaa!

Onhan mullakin ongelmia!

Mä en jaksa enää yrittää pitää yhteyttä. Mä en vaan jaksa enää pettymyksiä. Ne iskee sydämeen kuin tuhat jäätynyttä puukkoa.

You said 4ever & always. You didn´t mean it. I don´t think so.

-By: Taylor Swift, Forever & Always